fredag, november 21, 2008

SHOPPINGABSTINENSER

Nå begynner shoppingabstinensene å komme. Har ikke vært på shopping på nesten et år. Et helt år!! Sykt lenge med andre ord. Eller det blir jo i grunn litt feil, for har jo vært på shopping. Men da har jeg stort sett kjøpt ting til lille Karina. Er heldigvis ferdig med de fleste julegavene og fikk tatt en runde på Ikea, så nå er soverommet piffet opp litt og babyrommet så og si ferdig.
Har en stor plan om å besøke City syd på desember. Da er det juleklær, juleting og sånt som står på lista. Can't wait :)
Foto: google

Erling skal jobbe borte ei ukes tid, så Karina og jeg har tatt turen til Laksøybygda. Skal være her i helga. Tror ikke mormor og bestefar har noe imot det.
Har fått en ny bok fra bokklubben som jeg tenkte jeg skulle begynne på om jeg får tid mellom skriking, amming, bleieskift og kosing.

Ingen kommentarer: