tirsdag, desember 25, 2012

Juletid

En liten hilsen fra oss i denne juletiden. Vi kom i mål med alle gaver, handling av mat, pynting og vasking i år også (puh). På selveste julaften fikk vi besøk av foreldrene og broren min og bestemoren til Erling. Ribbe, medisterkake og julepølse stod på menyen, nissen kom på besøk og gaver ble utdelt. Karina var helt oppslukt av nissen, men hun hadde en mistanke om at det kunne være bestefar..ergo; neste år må vi finne en ukjent nisse! Vebjørn var bittelitt skeptisk i starten (noe jeg fint kan forstå), men med litt trøst av storesøster og fler og fler pakker, så gikk det bra. Nissen fikk til og med klem. Storfornøyde med gavene alle mann. Fikk fineste jakken av Erling og fikk superfine gaver som ungene hadde laget på barnehagen..bare for å nevne noen :) I dag har vi vært hos oldeforeldrene til Karina og Vebjørn på julemiddag. Både barn og voksne har kosa seg hittil i jula. I morgen blir det den tradisjonelle 2.dagsfesten på den lokale pubben. Ungene drar på overnatting i Laksøybygda.


GOD JUL 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann, lurte litt på en ting, det gjelder Bosse barkrakk fra Ikea som du har på kjøkkenet, hbilken maling brukte du? ble de matte og fine i fargen? Pusset du de først? Tenkte å kjøpe meg disse krakkene selv, men skulle såå gjerne hatt litt tips, dine så kjempe fine ut! :-)

BENTE sa...

Hei! Nå husker jeg ikke heelt hva jeg brukte. Men lurer på om jeg først malte de med heftgrunning og deretter brukte jotun pure color i fargen dempet sort. Er ikke den mest holdbare malingen, men faktisk ingen slitasje på de enda..om det ikke var pure color, så var i hvertfall dempet sort, matt :) Ble veldig fine og matte i fargen, så er veldig fornøyd med disse!