fredag, mars 13, 2009

Besvimelse, null hull og helg

Da var det helg igjen, og den starta med lege og tannlegebesøk. Overlevde begge de besøkene. Men bare såvidt. Etter å ha fått til å besvime etter at jeg tok noen blodprøver frista det lite å dra videre til tannlegen, men heldigvis: Null hull:) en stor lettelse! Misliker sprøyter sterkt, så var veldig fornøyd med å slippe å ta sprøyte hos tannlegen. Huff. Jaja, når det gjelder tannlegen, så er det forhåpentligvis et år til neste gang. Nok om det.
Etterpå dro Jeanette og jeg en tur til orkanger der vi besøkte matbutikken og polet. Så nå er vi godt utrustet for jentetur i morgen. Turen går nok til Trondheim. Tror det skal bli morsomt, er sikkert et par år siden jeg var i Trondheim og ut på byen sist, så er jammen meg på tide.
Nå har Erling dratt på fest, Karina sover søtt i senga si, dyra sover litt her og der, så nå er det tv og påskeegg som står på timeplanen.
Mulig det blir kinotur på søndag. Menn som hater kvinner har vel premiere i dag. Bøkene til Stieg Larson er noen av de beste jeg har lest, så har store forventninger til filmen.

Må bare nevne at Karina har blitt så flink de siste dagene. Hun har så og si sovet over 4-5 ganger og begynt å lagt seg i 8tida. Er kjempeflink til å spise grøt og desserter, og i dag fikk hun smake på vann for første gang. Gikk ned på høykant det også.
Håper det fortsetter sånn.

GOD HELG!

Ingen kommentarer: