fredag, september 18, 2009

En liten oppdatering..

Da har det blitt høst og straks oktober. Sommeren har gått sykt fort. Når jeg tenker meg om, så kan jeg ikke huske at vi har hatt så mye sommer heller. Bare et par uker med fint vær.
Sommerminner:

Storåsfestivalen


Karina på Svorksjøen

Arti me ny disse

I Tønsberg

Er ikke lenge til Karina bli ett år heller. Hun har utviklet seg fort den siste tiden. Prøver å reise seg både her og der, men føttene er for glatte og rompa for tung. Hun har faktisk begynt å krabbe nå da, i tillegg til å hompe seg på rompa og åle seg. Fått sju tenner og er bare (som oftest) blid og snill. Uvanen med å våkne midt på natta for mat har vi ikke greid å legge av henne enda. Greier ikke å høre på skriking! Satser på at det går seg til av seg selv.
Det blir nok så jeg blir hjemme med henne til neste høst ettersom jeg mest sannsynlig skal begynne på skole da. Dessuten synes jeg hun er litt lita for barnehagen når hun er 8-9mnd. Jeg skal jobbe litt i tillegg, så hun slipper å se meg heeele tida. Hun er slettes ikke redd av seg, har ikke noe å si hvem som kommer og passer henne. Like blid uansett. Noe som er et stort pluss ettersom Erling jobber mye borte.
Å..ja..en stor mnd. til sydentur:D

Tuppa:

1 kommentar:

Siri sa...

næmmen, sjå på litjtuppa som e så flink :)