tirsdag, september 29, 2009

Vi har vært på shopping!

I dag satte jeg igjen Karina hos Rune og tok med meg Siri på en liten shoppingrunde. Går dobbelt så fort om Karina ikke er med. Rune er kjempeflink med henne, så det var ikke noe problem:)
Karina fikk seg noen vanlige klær i str. 80/86 og to ullsett. Prøvde å styre litt unna rosa ettersom hun har mest i den fargen, men lyktes ikke helt:p Er jo størst utvalg i den fargen også. Nå mangler hun bare ullpysjamas, halser, lue og sko. Lette litt etter ullpysjamas med fot, men fant ikke en eneste en. Mulig det er jeg som er dårlig til å lete. Lette også etter sko med myk såle, men fant ikke det heller. Tror nok jeg må ta meg en nettshoppings-runde, for hun må ha pysjamas med fot ettersom hun har en tendens til å dra av seg sokkene om natta og sparke av seg dyna. Er så heldig at oldemoren til Karina ville strikke klær til henne, så vi tok turen innom en garnbutikk og fikk tak i det vi trengte til det.

Alt er fra KapAhl utenom strømpebuksene, de kjøpte mamma med seg fra Barnas Hus. Legg merke til en feil på bildet....buksa er ikke lik lang på begge sidene, så skal prøve å få bytta den selv om alt av lapper og kvittering for lengst er borte!

Disse var det også mamma som kjøpte. Ull er gull verdt om vinteren:) Det er forresten Janus-ull og kjøpt på Barnas Hus. Karina fikk seg også to pysjamaser, men de slengte jeg rett på vask. Var litt småstive, så litt tøymykner gjør vel susen:)

Bortsett fra alle klærne til Karina kjøpte jeg en svart tights, knestrømper, sminke, enda flere bilderammer og matvarer, så ble ikke det helt store, men skal vel til SPANIA om tre uker, kjekt med penger der også;)
Nå er det bare en dag, EN DAG til Erling kommer hjem. Hvis det ikke blir dårlig vær i morgen da. Får krysse fingre og tær!!

post signature

Ingen kommentarer: