tirsdag, november 17, 2009

SPEILREFLEKSKAMERA

HURRA! I dag kom bursdagsgaven fra Erling som jeg har venta på ei uka. Fikk noe jeg virkelig har bruk for og har ønsket meg; speilreflekskamera, så må si jeg er heldig. Merket er Canon EDS 1000D. Sier ikke meg så mye, men er vel et kamera for nybegynnere. Helt sikkert greit for meg:) Skal ta mange fine bilder av Karina framover. Må bare få kjøpt et minnekort først, og så må jeg lære meg det grunnleggende.


Dette:)

Karina har sluttet med melk om natta, så det har resultert i ca. 4 timer med skriking og hyling de to siste nettene. Hun er slettes ikke fornøyd med null melk. Det eneste jeg må gjøre er å være bestemt. Når vi først har sluttet, må hun ikke få viljen sin. Men håper virkelig at hun sover bedre etter hvert. Får krysse fingrene for i natt!

post signature

Ingen kommentarer: