søndag, juli 04, 2010

Forandring fryder

Etter litt om og men har jeg valgt å forandre designet på bloggen. Tenkte det var på tide med litt farge og størrelsesforandringer. Ny header er også på plass. Den ble ordna i en fei, så mulig den blir skifta ut etter hvert. En ting jeg stusser litt på, er bildekvaliteten. Virker som den blir dårligere når jeg bruker "ekstra store" bilder. I tillegg kuttes bildene. Finner vel ut av det. Hvis tålmodigheten strekker til..men nok om det.


Karina koste seg med safis på verandaen. Til tross for at hun ble illsint når isen ikke var helt medgjørelig. Den var steinhard og kald, men forsvant til slutt;)

Dagen i dag har vi stort sett tilbrakt ute. Været har ikke vært superfint, men ok for shorts og tskjorte, og da skal man vel ikke klage. I hvertfall ikke når man bor i Sør-Trøndelag. Kanskje like greit ettersom jeg har vært den heldige vinner av å få soleksem. Hurra for det. Har heldigvis blitt litt bedre nå.
Vi fikk endelig somlet oss til å vaske bilen i dag. Innvendig og utvendig. Karina var en ivrig medhjelper. Helt til bestefar kom og hentet henne med traktor. Det var stas. Kanskje hun blir en liten gårdsjente..? Fikk da gjort noe fornuftig i dag også, selv om det har vært en typisk (avslappende) søndag. I morgen venter ei ny uke. Jobbuke, møteuke, Erlingkommerhjemuke, Karinauke, treningsuke og starterferienuke.


post signature

2 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Ja, er det ikke gøy når de begynner å gjøre seg forståmm med ord!!
I dag sa jeg til Eline: 'Se på uværet!' og eline sa 'uær?'
Ha-Ha:D Det er nok like greit at hun lærer seg det ordet først som sist når man bor i tr.lag!

Stilig header! Det enkle er ofte det beste! Har prøvd ut forskjellige bakgrunner m stilig mønster, men faller alltid tilbake på det hvite og rene...

thi-hi:) ser ut som hun koser seg med is:) Vi skal nok komme oss på bena etter snørr og halsvondt snart vi og, og da blir det nyting av sol og sommer for fult!

ha ei god uke!

Lina sa...

hmmm...trodde jeg allerede hadde lagt igjen en kommentar her. Var hvertfall inom i går. Men det går litt i surr når jeg er inne å bloggsurfer! ;)

Loke blir 15 måneder nå den 11, og ser ut til å være på alderen med jenta di kanskje. Bare at han kan ikke si stort. men er utrolig god på dyrelyder. Kan hele jungelen nå tror jeg...hehe...snodig. :)

Is er godt!!!!

Fin blogg har du!