torsdag, juli 08, 2010

Verandaliv

Da har endelig verandaen fått en liten oppgradering. Benken har som nevnt tidliger, blitt hvit. Det ultrastygge avlastningsbordet har også fått samme farge. Ny duk er kommet på, og planter og småting er med på å friske opp litt. Kjøpte noen falske blomster/planter på Europris. Ser jo ikke at de er uekte før man omtrent tar på de. Det er i hvertfall en stor bonus at de har lengre levetid enn vanlige blomster. Er det noe jeg slettes ikke har, er det grønne fingre. Jeg sier bare plastic fantastic! Duken og de liggende sofaputene er forresten kjøp på Princess og flasken og telysholderne er kjøpt på Nille.
















Dagen i dag har gått i ett. Begynte med arbeid, deretter møte, og til slutt: tur til Værnes for å hente Erling.Så nå har jeg tatt både ferie og helg.

post signature

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åååå her ser jeg masse fint:))) Gleder meg til vår og sommer, da skal blogging og bilder og inspirasjon hentes fra stue ut til verandaen :))
Gleder meg til å følge deg og din fine blogg
Klem Siv

BENTE sa...

Takk for fin kommentar:)
Her ser vi også frem til sol og sommer!