søndag, mars 25, 2012

Mamma og Karinadag

For en perfekt søndag må jeg si! Det som har kunne ha toppet det er hvis Erling hadde vært hjemme. Startet dagen med frokost og blide barn. Kjørte deretter lillebror til Laksøybygda hvor vi bare slappet av litt. Karina fikk servert pølse. Livretten sin med andre ord. Neglene ble lakket rosa og vi damene tok turen til huset der oldemoren og oldefaren til Karina bodde før, og vi fant opptil flere ting vi kanskje kan bruke i vårt eget hus. Men må såklart spørre de først. Ikke sikkert de hadde blitt fornøyd hvis jeg f.eks hadde malt et flere hundre år gammelt skap. Ikke det at jeg tror at det hadde skjedd. Men worst scenario..
Lillebror ble igjen i Laksøbygda da vi dro tilbake til Storås. Det var det rett ut for å prøve nysykkelen og inn igjen for å forbrede til tacobesøk. Vi var så heldige å få besøk av Camilla+Martine, Eva+Marcus og Jan Ove og Marita tok turen. Veldig koselig :) Marcus skal bli med Karina hjem fra barnehagen i morgen, spennende. Merker at Karina og jeg har godt av å tilbringe litt tid bare vi to, der det er kun hun som står i fokus. Ei så flink storesøster og fin jente må settes pris på!

 Stor og liten frøken øverst til venstre og to norgesglass og fin frøken har fått plass i trappa.

I morgen begynner ei ny og hektisk uke, jobbuke, barneuke, fotballuke, husarbeidsuke og ikke minst; Erlingkommerhjemuke. Vi gleder oss! Vi har jo stilt klokken i dag, noe jeg ikke er helt fornøyd med. Legging osv. blir jo ikke helt som planlagt, men det går seg forhåpentligvis til.

post signature

Ingen kommentarer: