tirsdag, mars 20, 2012

Et lite livstegn..

Superbloggeren som blogger omtrent en gang i skuddåret. Så ille er det kanskje ikke, men ikke langt ifra. Tiden går rett og slett ifra meg. Skjønner ikke hvor det blir av tiden? Og vet dere hva, det er bare en måned til Vebjørn blir ett år, ETT ÅR. Kan nesten ikke huske at han var baby jeg, og nå kryper han, reiser seg, går ved møbler, kan vise hvor stor han er og sier bø. Vi kommer mer og mer i orden i huset også. Blir straks litt mer hjemmekoselig og personlig når man får opp noen bilder. Erling får sikkert lettere angst når han ser at vi har skruvd opp to bildelister over spiseplassen. Fikk god hjelp av Camilla. Det som er så kjekt med bildelister er at bildene kan til en hver tid skiftes ut og man kan variere med andre elementer. Veldig fornøyd med disse! Og jeg må legge til at de fleste bildene som er der nå skal skiftes ut, men jeg lider av det samme syndromet som mange andre, ting må skje med en gang. Da må man bruke det man har!


Lurer på om alle bildene skal gå i lyse toner..Tror det blir finest med tanke på helheten. 

Er ikke superfan av spisestuestolene, så de blir nok byttet ut en gang i fremtiden. Her har jeg forresten dekket på til middagsgjester. Ovnsbakt, marinert laks med ovnsbakte poteter, grønsaker og soppstuing. Ble overaskende godt med tanke på at jeg slett ikke er noen kokk.


post signature

2 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

:) Se så fint det har blitt! :) Bildelister er genialt! Det går alt for fort! Litt vemodig å ha begynt i jobb igjen, og å levere ifra seg den lille store babygutten sin hver dag. Sukk.

Fint å høre fra deg igjen:)

god uke videre Bente!

BENTE sa...

Takk for det:)
Har jobbet en god stund jeg, ettersom jeg har eget firma, så overgangen har ikke akkurat blitt stor, men tiden går alt for fort :/

Ha ei fin helg :)