lørdag, juni 09, 2012

Farting, fotball og fryd og gammen..

Ung og sprek?..vel..har vært en del farting denne uka. Det kjennes egentlig for å si det sånn. Har vært både orkangertur, bytur og to fotballkamper. En mot Trønder-Lyn og en mot Singsås. Begge endte med tap, men vi henger ikke med hodet for det..da tror jeg vi hadde blitt en deprimert gjeng, med tanke på de få seierene vi har hatt. Rettelse: ingen hittil i år. Men det må sies at det kommer seg. Morsomt er det i hvertfall, og kjekt og få røvd litt på skrotten.
Sunn og sprek? Som jeg fortalte tidligere hadde jeg nok en gang prøvd og bli sunn og sprek. Sprek kan jeg vel nesten krysse av for, men sunn er det verre med. Lange hektiske dager resulterer i kjappe enerigbooster i form av sjokolade osv.. FYFY. Skjerpings igjen.





Bilde tatt på Singsås i dag. En munter gjeng klare til dyst. Jeg i spyfluebriller for anledningen, eller sveismaske som Erling så fint kalte de. Og for ordens skyld - jeg er den bleke.

Erling kom hjem på onsdagskvelden, så nå er det fryd og gammen på Nermoan 14. Eller, nå er han jo på ACR i Mo i Rana og kommer ikke hjem før i morgen natt. Men han skal jo være hjemme i nesten 15 uker. Da kan jeg ikke klage. Karina og Vebjørn ble kjempeglade da pappan kom hjem. Jeg også






Hjemkomsten ble feiret med tur til Tyholttårnet. Alle mann koste seg, i den grad det går an å gjøre det med små barn på restaurant ;)


post signature

Ingen kommentarer: