lørdag, april 11, 2009

Surndalstur

Da er jeg og Karina hjemme fra den lille Surndalsturen vår. I går dro vi nemlig for å besøke Jorunn, så ble vi like greit til i dag. Hadde ikke kunnet tatt med Karina hvis ikke. Så det ble årets påsketur!
I dag har været vært supert, så misunner de som er på hytteturer og på fjellet. Når jeg sier hytteturer, så mener jeg hytte med innlagt vann og strøm. Hadde vel ikke sagt nei takk til høyfjellshotell heller. Har vært opptil 20 grader i dag, så kunne helt fint stå ute i tskjorte. Snart sommer:)

Nå skal jeg bare se tv resten av kvelden og spise påskeegg, skulle vel egentlig blitt med på gb, men det får bli neste gang! Litjpia la seg klokka 8, godt for både mor og barn det tror jeg. Hun har forresten begynt å rulle både fra mage-rygg å fra rygg-mage, så nå slipper vi å snu henne når hun havner på magen. Flinkingen.




Ingen kommentarer: