mandag, april 12, 2010

Barnehageplass og vinnerlykke

Da er det et faktum, Karina begynner i barnehage fra 1.august. Hun fikk plass på den barnehagen vi hadde som førstevalg, så skuldrene er senket litt. Er helt sikker på at Karina kommer til å stortrives der. Hun er både (veldig) rastløs og sosial, så blir nok godt for henne å få rast litt fra seg. Rart å tenke på at vi om ikke lenge har et barnehagebarn. Vi gleder oss i hvertfall veldig.

Over til noe annet..I helga presterte jeg å vinne et hjemmekinoanlegg på Megaqiz som sendes på Tv-Norge. Sendte en sms, og vant. Toppen av flaks. Morsomt! Noe som var mindre morsomt var at jeg måtte snakke live. Håper virkelig at ingen så på! Når jeg tenker meg om så kan jeg vel ikke si at jeg er den som aldri har vinnerlykke. Vant jo et gavekort på 6000 for noen år tilbake. Jaja, vinnerlykken er vel oppbrukt for en lang tid fremover nå sikkert..

Avslutter med ei fin frøken med fletter. Langt hår

post signature

4 kommentarer:

Unknown sa...

For d første, gratulerer me barnehageplass :) Å så gratulerer me å vinn et anlægg da! Genialt!!! :) Du kanj vel itj sei du itj har nå vinnarlykke da nei ;) Men arti, arti :) Å e ha gjærn konnja tænkt me å hørt at du ha snakka live ;)

BENTE sa...

Takk x2:)
Å tru me..du ska vårrå gla du slapp å hør på me, hehe..

Line sa...

Heihei
gratulerer med bhg. plass Bente! :) Bra det ordna sæ da! Sigurd har og komme inn på bhg fra august! :D d bli rart ja.

fader at æ itj såg på da ;P

BENTE sa...

Hei!
Takk fårr d Line:)Bli litt rart, men å kjæmpearti tru e..

Hehe..bra du itj jor d!