onsdag, april 14, 2010

Fotballen er i boks

ENDELIG har det ordnet seg med trener, ikke bare en, men to! Utetreningene er også i gang. Ingenting er bedre enn å spille ute i frisk luft. Den første kampen vår er allerede i neste uke. Det er en helt ny serie vi skal spille i, så blir spennende å se hvordan nivået er. Men både håper og tror at denne sesongen blir MYE bedre enn de forrige. Ser frem til å komme i gang med kampene:)

Siri i action sommeren 09.

Noe annet jeg ser frem til, er den 30. april. Da kommer min bedre halvdel hjem. Tida går heldigvis kjempefort. Det er jo nesten bare to uker til. Tror nok Karina gleder seg også. Karina har blitt bittelitt flinkere til å snakke. Hun går rundt og sier mamma HEELE tida. Flere ord hun kan: pappa, æsj, bæsja, tante, takk, is, nei, ja ja, bay bay, bæ bæ, nei nei.. Er vel ikke helt ren uttale på alle ordene, men skjønner hva hun sier. Karina har vært en del i Laksøybygda denne uka ettersom jeg har jobb hver dag. Noe ekstra og noen faste dager. Mamma og jeg har henne på skift;) Må si jeg gleder meg til lørdagskvelden klokka 6. Da er jobbdag nr. 6/6 denne uka ferdig, og jeg tar helg sammen med Karina:)

post signature

4 kommentarer:

Siri sa...

nååmmeeen, si ho tante ho da;) mangle bærre "siri" no da:p hihi

BENTE sa...

Nja, ho ha væll sakt nå såm ligne værtfaill, så da bli d væll;) Å "siri" bli væll snart d å..du får øv sammen me ho;)

Unknown sa...

E å villj spæll fotball!! Å e å villj lær Karina å snakk!! Hehe :) Arti at ho bynnje å snakk da! Gle me t å møt ho at :)

BENTE sa...

Ja, skoilla ha vårre me du å Hege! Å du ska væll få lært ho nåin ord ætte kvart du å..så må træffes snart:) Åss får ta åss en tur t byn en dag..tænkt kanskje å ta me Karina på pirbadet..