fredag, juni 18, 2010

Lang dag og nytt oppussingsobjekt

Hvis vi ser bort ifra et lite besøk hos Camilla og min solingstime, så har vi bare vært hjemme i hele dag. Må si jeg merker at jeg gleder meg veldig til 2. august og barnehagestart. Tror det kommer til å gjøre godt for både Karina og meg. En hel dag hjemme med Karina er ikke bare laang, men også veldig dryg. Ikke kan vi være ute heller, bare drittvær. Vi kan vel strengt tatt være ute, men foretrekker å holde meg innendørs i striregnet. Ett pluss med dårlig vær, er jo at man kan gjøre nødvendig husarbeid. Vi har med andre ord fått gjort mye fornuftig i dag. Skal vi tro værmelderne, så skal det bli bedre vær i løpet av uka som kommer. Det hadde virkelig vært på tide.

Jorunn kom innom en liten tur i kveld, før hun dro videre på forspill. Er pubkveld her på Storås. Vurderte lenge om jeg skulle ta turen dit, men sofaen frista mye, mye mer. Og ikke minst - toppform i morgen. Da blir det Orkangertur, besøk av Martine og middag og film hos Camilla. Godt med frihelg! Gårsdagens kamp var forresten ikke den siste kampen før sommeren. Den siste finner sted neste fredag. Kan vel nevne at vi tapte 5-1 i går, og det var mot ett av topplagene. Altså, ikke såå ille..

Dette er da det nye oppussingsobjektet. Et avlastningsbord jeg tok med fra Laksøygyda. Det skal pusses, males hvitt og mest sannsynlig stå på verandaen. Frem til da bruker Karina det som lekebord. Hun setter ting på det, triller litt rundt, tar de bort igjen og sånn fortsetter det. Prøvde til og med å kjøre litt rundt på Rambo, noe han ikke var like ivrig med;)

Karina og jeg teller ned: 19 dager til Erling kommer hjem

post signature

Ingen kommentarer: