fredag, juni 25, 2010

Tap og vinn med samme sinn..

Eller ikke. Siste kampen før sommeren er nå overstått med et ikke så pent resultat. Vi dro til Hemne med 12 spillere, derav 3 halvskadde og to keepere. Altså, dømt til å mislykkes. Men stiller vi ikke til kamp taper vi både poeng og klubben får ei bot. Var 4-1 etter første omgang(trenger vel ikke nevne hvem som scora 4), men i andre omgang rakna det helt. Vi ble skikkelig utslitte og det andre laget hadde sikkert 5-6 innbyttere. På toppen av alt, stod det noen (dritt)unger å ropte halvfrekke ting bak keepermålet vårt, i tillegg til å kaste småstein på keeperen vår..er det mulig?? Vet bare at Karina ikke skal bli så uoppdragen. Da blir det husarrest i uker, ja, måneder!! Uansett, alle spillerne stod på og gjorde sitt beste. Det er det som er viktigst!

I morgen venter en ny jobbdag, før jeg tar helg klokka halv 6. Ser veldig frem til det. Og ikke minst ei ny og ikke så stressende uke med litt mer Karinakos enn det har vært uka her. Ser også frem til den 8.juli. Bare 12 dager igjen♥
Nei, nå venter sofaen, tv'n og en stor kopp te på meg, før jeg skal finne senga. I motsetning til de 4 siste dagene skal jeg stå opp med Karina i morgen. Har med andre ord blitt veldig bortskjemt ;)

Fant dette bildet på pc'n jeg låner:

Tenk at hun har vært så lita(og rund), og såå lik pappan sin.

post signature

Ingen kommentarer: