onsdag, januar 28, 2009

Er det mulig..

..å være i så dårlig form? Eva og jeg var på vår første aerobictime i kveld. Jeg følte meg mildt sagt malplassert. Fikk ikke akkurat til å henge med og i min gråe, stramme bukse kjentes det ut som om rompa spratt opp og ned. Jordskjelv mersom. Haha..Så neste gang blir det svart bukse og jeg SKAL stå lengst bak. Vil nok tro at både formen og aerobicen kommer seg. Får virkelig håpe det. Kan heldigvis gå bare en vei, det er motivasjon i seg selv!

foto: google


Karina var på sin siste time hos kiropraktordama i dag. Hun er ikke akkurat billig, men verdt hver krone. Litjpia la seg halv ti (!) i går og halv 11 i dag, så nå er jeg FORNØYD. Håper det fortsetter sånn.
Var på besøk hos Lene og Ørjan i dag, og han har blitt så stor. 9mnd. i dag. Synes ikke det er lenge siden Karina ble født, men om ei uke er hun 3mnd. Tida flyr.

Ingen kommentarer: