tirsdag, januar 27, 2009

NETTSHOPPING

Da falt jeg for fristelsen, igjen. Bare to uker siden sist gang. Er mye lettere å sette seg foran pc'n og klikke seg til en pakke i posten enn å ta turen ut på shopping. Dessuten er pakke i posten supergøy. Har fått dilla på fargen lys rød. Både når det gjelder gensre, singletter og skjorter. Bruker som regel å kjøpe bare basisplagg på nettet. Da vet jeg hva jeg får:)

Vesten er fra Ellos, ellers er alt fra h&m.

Dagen i dag har vært skikkelig daffedag. Bare sittet og sett tv og surfet på nettet. Kun avbrutt av middagsordning, bleieskift, bading og Karinakos. Klokka halv ti i morgen skal Karina og jeg til kiropraktoren. Med andre ord: vi må stå opp åtte. Det er litt for tidlig etter min smak. Karina tok (forhåpentligvis) kveld klokka halv ti. Jeg må nok gjøre det samme snart. GOD NATT.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, gjætt om åss to kjæm t å kåm me såmmå bikini i såmmår da ;) Hehe.. Ha bestilt me denj der e å. Bestilt me faktisk klea frå h&m for læææng sia, mang vekku, men ha ennjå itj fått denj :S Frustrerandes!! Men eni me d ja, arti å få pakke :D

BENTE sa...

Hehe..men dn sjer væll itj likæns ut på me såm på d, frykte e :p såg d va litt længer leveringstid på dn overdeln..så mule d e dærfårr..va væll uti mars d kanskje.