fredag, januar 23, 2009

Hello 2009!

Jula er vel overstått og vi har kommet godt inn i det nye året. Nytt år og nye muligheter, nyttårsforsetter og "jeg skal trene og bli sunn" regjerer for fullt. Har faktisk begynt på fotball igjen og meldt meg inn i treningsstudio. Så nå skal jeg bli sunn og sprek. Er i hvertfall håp. MÅ slutte å spise så mye usunt(!!). Potetgull og sjokolade skal byttes ut med frukt og grønt (yeah right..joda, skal klare det). Utenom på helg, da må det være lov til visse utskeielser.
Karina har rukket å bli litt over ti uker. Tida går sinnsykt fort. Hun smiler og er blid stort sett hele tida. Sover bra på natta også, så nå er jeg fornøyd. Død over kolikk sier nå jeg. Hun fikk mye fint til jul. Et helt lass med klær. Blir mer spennende i år, da kan hun være med litt mer selv.

Mamma med nissejenta si på fanget.
Nå er det helg. Siri har vært på besøk i kveld, i morgen skal vi muligens på babysvømming og så får vi besøk senere på dagen, på søndag skal vi bare slappe av og på mandag reiser Erling på arbeid. Det blir skikkelig trist :(
Nei, nå er det på tide og ta natt.
GOD HELG!

Ingen kommentarer: