tirsdag, mai 12, 2009

Babyrom så og si ferdig

Da var babyrommet så og si ferdig. Har bare igjen å male den trefargede kommoden slik at den også blir hvit.
Karina sitt rom er også gjesterom og sånn halvveis kontor, så har slått tre fluer i en smekk. Men etter at jeg mala sovesofaen hvit og dekorerte den, ble den ikke så aller værst! Hylla med bøker i hadde mamma arva av oldemor. Den fikk også et malingsstrøk og ble da riktig så "nætt". Alle bøkene som har fått plass oppi der er noen av mine gamle barnebøker. Siri og jeg fant de tøffe kubildene på Skeidar da va var i byen på lørdag. Så må jeg ikke glemme vogga, dukka og stativet med de søte kleshengerne. Onkelen til Erling vant alt det på et lotteri for en stund siden, og Karina var så heldig å få det. Blir nok morsomt til henne når hun blir litt større.





(legg merke til apene, jeg samla faktisk på aper da jeg var lita)

I dag har Karina og jeg hatt besøk av Monica og Emma Sofie og Eva og Marcus. Spiste boller og kosa oss:) Har vært uten tv og Internett helt til klokka halv 10 i kveld, så har fått gjort mye fornuftig. Støvsugd, vaska klær, rydda og fiksa babyrom.
Straks skal Jeanette og jeg spise godteri og se film, så i kveld utgår Frustrerte fruer (iiikk), men går vel i reprise:)
a
[1 dag]

2 kommentarer:

Hege sa...

Så fint d va!! :) Tippe ho søv godt på d romme der ja :) Gle me så gæle t å kåm hæm å træff dåkk at!! :)

BENTE sa...

Ho søv såm en stein innpå dær ja, mæstepartn tå natta værtfaill;) Ja, d bli arti! Vårte stor ho Karina no..