tirsdag, mai 26, 2009

Shooopping

Men, nei..ikke til meg. I dag har jeg shoppet matvarer til den store gullmedaljen og sommerklær til Karina. Karina og jeg fikk med oss Siri og dro til Orkanger en tur. Kjøpte både kjoler, lue, solhatt, sandaler (som hun helt sikkert ikke trenger, men fint som pynt), skjørt og tights. Så nå er hun klar for sommeren. Må nok til byen en dag uten Karina, slik at jeg også blir det.



Fine skjorta Karina fikk av "tante" Siri

Er så og si bestemt at det blir sydentur på oktober. Turen går til Puerto Rico. Erling og jeg skal reise sammen med Vigdis og Tor Ola. Karina skal vel være hos besteforeldrene sine. Blir lenge å være borte fra Karina, men det skal gå bra. Vet jo at hun er i trygge hender.

Et bilde fra sist helg:

Siri. Faktisk helt edru..

Det ble grilling og pilsing med påfølgende pubtur:)

Ingen kommentarer: