torsdag, mai 07, 2009

Små venninner og 6mnd-dag!

Karina har rukket og blitt et halvt år. Tenk: et halvt år. Har bare en ting å si: tiden flyr!! Hun utvikler seg nesten for hver dag som går. Blitt veldig flink til å snakka og til å rulle rundt og ligge på magen.
Var på besøk hos Monica og Emma Sofie i går, trilla en laaaang tur. Karina og Emma Sofie var blide og snille hele tida. Lå på golvet og lekte seg. Tror de syntes det var litt stas å ligge der sammen! Blir nok gode venninner etter hvert.

Blitt stor jente!

Emma Sofie og Karina

Må utforske hverandre litt:)

Er "bare" 6 dager til Erling kommer hjem, noe jeg ser veldig fram til! Det blir nok morsomt for Karina også. Begynner sikkert og bli litt lei av meg, hehe. Ellers da så er det straks helg. Blir nok en liten shoppingtur på lørdag. Siri og jeg tar turen til Ikea og city syd:) Kjøpte jo ikke noen sommerklær i fjor pga. min hvaltilstand, så må nok friske opp sommergarderoben litt. I tillegg skal jeg kjøpe noen småting til Karinas rom. Blir nok bare avslapping hjemme resten av helga. Siri skal være på Storås også, så får vel besøk av henne:)

2 kommentarer:

jOrunntHerese sa...

Såå nætt vettu :) Må træffes at snart!

BENTE sa...

Dæm e bra nætt ja:) Å d må vi ja! E nå såm regel hem vi, så må bærre ta turn.. åsså ska itj du sjå bort ifra at ho vil kåm å leggåver t dåkk ijænn;)