torsdag, mai 28, 2009

Straks helg..

Dagene flyr, er jo ikke lenge siden det var helg. Erling har vært hjemme i to uker, TO UKER! Føles som et par dager. Håper de neste to ukene går kjempesakte, noe jeg frykter at de ikke gjør:/ I kveld reiste han til Rudskogen og kommer ikke hjem før på søndag, så Karina og jeg blir hjemme alene. Karina drar til Laksøybygda utpå ettermiddagen i morgen, så drar jeg vel etter når fotballkampen er ferdig. Har hatt tre store tap fram til nå, så får satse på at kampen i morgen går litt bedre. Det hadde vært supert med et mål i det minste.
Ellers så skal jeg bare være rolig hele helga og kose meg med Karina. Har litt lyst til å dra på babysvømming, men så frister det også å ligge leeeeenge på lørdag, så vi får se.
Venter forresten bare på at Tor Ola skal svare..med tanke på sydenturen, om han er positiv til valg av hotell, så kjører vi på.

♥♥♥

Ingen kommentarer: