fredag, januar 28, 2011

God helg

Etter nok en hektisk dag har Karina funnet senga og jeg sitter godt plantet i sofaen. Og her har jeg en plan om å tilbringe resten av kvelden med potetgull, smågodt og iskaldt vann i umiddelbar nærhet. Forklarte Karina før hun la seg at nå er det helg, og hun fikk beskjed om å sove lenge i morgen. Hun var veldig enig, men blir nok overrasket om jeg får sove lengre enn 9, så alt etter det er en bonus.
Har en plan om å bruke helga til avslapping, rydding, sortering av babyklær og kanskje en liten tur til Laksøybygda. Det ble såklart som vi fryktet, Erling kommer ikke hjem før etter helga. SÅ SURT!
Nok om det, nå skal denne kvelden nytes med tv og alskens ting jeg ramset opp tidligere her. Får håpe ingen ser meg her jeg sitter halvdød i verdens beste daffeklær. Sminken på halv 5 og håret som et kråkereir. Nevnte jeg at jeg føler meg som en hvalross..?


post signature

Ingen kommentarer: