søndag, januar 30, 2011

Fargerik søndag

Modeleire, tegning, perling og aking. Karina har storkost seg fra morgen til kveld. Sovnet som en stein på bilturen hjem fra Laksøybygda, så det ble rett i seng for lille frøken strøken.










Ettersom jobbmacen har vært strømløs siden i går, har denne kvelden blitt brukt til å få unna litt jobb. Godt med alt som er ferdig. Står foran en utfordrende dag på jobb i morgen. Skal bli med å montere bilreklame på 2-3 biler. Verken Martine eller jeg har noen erfaring med det, så det skal bli både spennende og interessant. For å lade opp til en (mest sannsynlig) lang dag blir nok sofaen byttet ut med senga rimelig fort.

To uker som gressenke er forhåpentligvis over i morgen. Hvis alt går etter planen, så lander pappan på Værnes i morgen ettermiddag. Vi krysser både fingre og tær:)

post signature

2 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

:) Lykke til i dag! Ser ut som jenta koser seg! Må kjøpe plastelina vi og tror jeg. Eline er så glad i å bake, kanskje leire kan være et godt alternativ?

Hvis det er til noen trøst, så er det ikke bare du som føler deg som en hvalross! Føler meg som en strandet hval når jeg ligger i sengen og puste og peser for å komme meg ut og på do om mårran!

ha en fin dag:)

BENTE sa...

Takk for det:)
Det er helt sikkert et godt alternativ.

Hehe..bra det er flere som har det sånn, får trøste oss med at det snart går over:)

Ha en fin kveld!