søndag, januar 15, 2012

En lampetitt

Lampe til soverom, kjøkken og stue. Venter bare på at elektrikeren skal komme for å henge de opp. 
Er kun provisorisk bildet under her..Fikk til og med Karina til å stå på kjøkkenbenken for å holde opp den ene lampa, kun for å se hvordan den passet der. Flinkingen som hjelper mamma! Karina er forresten over middels interessert i interiørblader. Hvis jeg sitter med et, er hun ikke sen med å gjøre det samme. Hun kan finne på å komme til meg med blad også, da er det visst lesetid. Det må jeg si at lover godt. Et steg i riktig retning ;)


I dag har det vært en skikkelig søndag. Helt etter min smak. Karina koste seg med barnetv helt til klokken halv ni, så jeg fikk ligge "lenge". Vebjørn våknet ikke før halv ti. Lille sovehjertet! Vi har slappet av, ryddet litt og hatt fri fra macen i neesten hele dag. Kjenner det trengs en gang i blant. Ettermiddagen gikk med til pizzaspising og enda mer avslapping i Laksøybygda. Karina var så heldig å få være med på traktorkjøring og fjøsstell. Var to trøtte søsken som la seg i kveld. Jeg skal også prøve å finne senga snart. Mistenker at dette kan bli en hektisk uke. Har allerede planene klare for hver dag frem til torsdag kl. 22. Både dag og kveld. Men det betyr jo at tiden til Erling kommer hjem går enda fortere - bare 3 hele dager igjen nå 


post signature

Ingen kommentarer: