fredag, januar 13, 2012

God helg!

I dag hadde jeg store planer om å starte dagen med God Morgen Norge på tv 2, litt frokost og masse Vebjørnkos. Karina voknet klokken 6, som vanlig, og da oppdaget vi at strømmen hadde gått. Og borte ble den i mange timer. Noe som førte til null God Morgen Norge og barnehagestenging. Jaja, det var den fridagen.. Vi tok turen til Orkanger og byttet lampene vi fikk til jul. Andre gang jeg bytter. Skal MYE til før jeg blir helt fornøyd. Men nå tror jeg faktisk at jeg har blitt det. Blir spennende å se når de kommer opp! Er ikke sikkert Erling blir like fornøyd, men jeg tror ikke han mister nattesøvnen på grunn av det uansett, noe jeg kan finne på å gjøre..

Vi tok turen innom Tina og lille Leah Macaila etterpå. Leah er bare en mnd. yngre enn Vebjørn. Vi hadde en nestenulykke også. Vebjørn skulle låne senga til Leah, men fikk ikke roet seg ned. Det synet som møtte oss da vi skulle hente han, var en liten Vebjørn som var på god vei ut av senga. Han hang over kanten. Huff. Så i natt ligger han trygt og sover i reisesenga si, og det skal han gjøre helt til jeg får senket bunnen.

Til tross for at dette skulle bli en meget etterlengtet værehjemmeogbaresurremedhusarbeiddag, så har vi kost oss masse, og ikke minst fått ryddet bort siste rest av jula. I morgen står barnerommene for tur. Håper også på fint vær, så vi kan ut og teste snowraceren igjen. Karina har slettes ikke "ro i rævva" til å være inne sammen med mamman sin en hel dag.

Lillebrorkos

Frøken strøken

God helg!


post signature

Ingen kommentarer: