torsdag, juli 05, 2012

Hektisk dag!

Nå har jeg endelig funnet sofaen etter en lang og hektisk dag. Var på jobb frem til 4 deretter dro Siri og jeg på styremøte/arbeidsmøte. Avsluttet arbeidsdagen med det evigvarige arbeidet; husarbeidet. Med to unger i hus blir det klær, kopper og leker over alt. Vaskerommet ser bombet ut til tider. Når, ja NÅR vi vinner i Lotto, så står hushjelp omtrent øverst på lista!

Ungene har overnattet hos mormoren og bestefaren sin i natt og i morgen kommer de jammen meg og henter de og tar de med på hyttetur. De skal besøke oldemoren og oldefaren deres. Fikk beskjed om å pakke ned badeklær, så mulig Vebjørn tar sitt første utendørsbad i morgen. Uansett, blir nok kjempemorsomt. Veldig kjekt at kabalen går opp av seg selv. Erling drar på biltreff og jeg må en tur på jobb, så kunne ikke passet bedre.

Ellers da, så har vi sommer her i Trøndelag også. Endelig. Håper på ei solfyllt helg. Da skal vi kose oss alle mann.







Bilde fra ettermiddagens grilling. Meg og Siri.

post signature

2 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Har dere sommern ennå dere?? På Melhus regner det , og er surt og KALDT! Gah! Æ træng sol på den her skrotten!

så fint kjøkkenet er! :) Likte lampene!

Ønsker deg og dine en GOD sommer! :) Klemmer

BENTE sa...

Vi HADDE sommer en dag tror jeg ;) Nå er det oppholds og grei temperatur, men fortsatt ikke skikkelig sommer. Er vel meldt regn hele helga :/

Takk for det :)

God sommer til dere også, klem :)