onsdag, juli 18, 2012

Maling - utendørs

Jeg sier bare en ting: vanskelig!! Det store spørsmålet er HVILKEN FARGE? Vi var egentlig fast bestemte på å male det hvitt. Og da helt hvitt. Men har de siste dagene begynt å vurdere å male i en annen farge, mer grå/brun. Dette har ført til sikkert 6-7 forskjellige fargeprøver og en utendørsvegg som ser ut som et fargekart, men vi har vel ennå ikke funnet den perfekte. Prøvde å blande farger selv også i håp om å finne den optimale. Den lar vente på seg gitt. Vi så et hus med en farge begge syntes var fin (og DET er ikke enkelt og finne!)..er nesten så jeg vurderer å kjøre innom å høre hvilken farge de har brukt...
For min del heller det mest mot hvitt hus med de to dørene i en mørk kontrastfarge i skrivende stund. Kjenner jeg meg selv rett endrer det seg nok fort..så fortsettelse følger..
Litt dårlig vinkel og mye i veien, men dette er  i hvertfall utgangspunktet


I ettermiddag skal vi til Trondheim for å finne matchende forloverkjoler. Siri og jeg har nemmelig et ærefullt oppdrag på lørdag. Spennende :)

post signature

2 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

hi-hi:D Herlige bilder under her! ja, han ser ut som en skikkelig rampegutt!

Hm... Kan ikke hjelpe deg gitt. Lider av besluttsomhetsvegring, så den dagen jeg skal gjøre noe så drastisk som å male eget hus, må jeg nok ha hjelp.

:) Forloverkjoler ja! Dere blir sikkert kjempefine! Jeg kjøpte kjole i vinter, men angret veldig etterpå. 2 mnd senere fikk jeg faktisk byttet den (siden lappen hang på! Agape) Jeg er så glad for det! Lykke til i helgen da! ...Jeg må sette meg ned og skrive min forlovertale snart. kun 2 uker igjen gitt.

BENTE sa...

Ligger an for hvitt hus, i hvertfall akkurat nå. Men mye kan forandre seg bare på en dag, så får se hva jeg finner ut i morgen :)

Helgen gikk kjempebra, ble et supert bryllup.
Bra du fikk byttet den, ikke noe morsomt med kjoler man ikke føler seg vel i. I hvertfall ikke i slike sammenhenger :) Lykke til med forlovertale!