lørdag, oktober 20, 2012

Forening og IKEA-tur

I går var vi en liten jentegjeng samlet hos Siri for taco og litt vin. Veldig godt og komme seg ut en tur. Blir fort kjedelig og bare sitte hjemme. Noe vi gjør omtrent hver kveld. Etter et par dager med kun Karina og Vebjørn er det greit å få ført en "normal" samtale ;) Er jo så heldig at bestemoren til Erling bor i kjellerleiligheten vår. Det gjør ting litt enklere. Ble tidlig kveld på oss ettersom alle bortsett fra verten selv skulle stå opp til smårollinger. 










Siri og meg. Bildekvaliteten er vel ikke noe å skryte av..

På lørdag kom mamma og hentet alle barna, deretter dro Camilla, Martine og jeg på IKEA. I det formålet (for min del) å bruke minst mulig penger. Høres kanskje absurd ut med tanke på at det er IKEA. Kunne lett svidd av en del tusenlapper der. Det gikk overaskende bra. Kom faktisk ikke hjem med en eneste pyntegjenstand eller noe dill og dall. Kjøpte to små lenestoler til Vebjørn og Karina samt et skrivebord til meg selv. Skrivebordet ligger forresten uåpnet i pakken sin enda, og har egentlig ikke noen plan om å sette det sammen heller. HATER flatpakker. Har vel noe med at jeg ikke er praktisk anlagt i det hele tatt. Vi får se om vi kan tvinge noen til å hjelpe oss. Evt. vente til Erling kommer hjem på fredag.



Vebjørn ble helt oppslukt i å skru på alle delene av stolen og fulgte med mormor fra start til slutt. Forhåpentligivs en fremtidig handyman.

Ferdig resultat. Ikke kjempefine stoler, men de hadde ikke så mange alternativ ;)


Nå venter en jobblørdagskveld før vi skal ta fatt på siste "alenesøndag" på ei god stund :)


Ingen kommentarer: