mandag, oktober 15, 2012

Ryddig sofahjørne og ny matte

Det teppet vi hadde under stuebprdet da vi bodde i kjellerleiligheten fulgte med oss opp. Et teppe som Erling har arva (tror jeg). Etter at Karina og Vebjørn kom til verden har det fått hard medfart. Alt som søles kan, har blitt sølt der, og når Karina sølte store mengder biola på den, ble det til at vi sa hade til det. Jeg kan vel ikke si at det var trist akkurat.. :p
Anyways..jeg dro innom ikea på tur hjem fra Værnes. Egentlig kun for å kjøpe et par ultrabillige stoler til spisebordet. Da jeg kom over et fint og rimelig teppe, så måtte det bare bli med hjem. Sist jeg var innom der og kjøpte teppe lå det på i en dag før jeg la det ut for salg. (Vinglepetter..!) Det slipper jeg nå ettersom det nye er etter min mening kjempefint. Har lett etter ei matte med noe grått i seg lenge. De fleste jeg har funnet er enten helt lyse eller beige. Nok mattesnakk nå. begrenset hvor spennende det kan være kanskje :p 


Benyttet anledningen til å ta noen bilder her i dag ettersom det var rimelig ryddig.Som oftest er det kopper, fjernkontroller, leker osv. både på bord og gulv. Vebjørn var linselus. Karina og Vebjørn kjørte bil/sprang frem og tilbake en lang periode i kveld før leggetid. Vebjørn har blitt veldig glad i å kjøre med lekebilen. Han er generelt mer opptatt av biler enn det Karina var på hans alder, noe jeg vet pappan er fornøyd med ;) (Veeeeldig dårlig bildekvalitet. Halvmørkt ute + et kamera som ikke er kjempevillig)
























Modellen heter Alhede.

Nå skal jeg gjøre klart det som ungene skal ha med seg på barnehagen i morgen før jeg avslutter kvelden med reprisen av farmen. 

post signature

Ingen kommentarer: