søndag, oktober 21, 2012

*Sunday

Og så var det denne tida da..som bare går så fort. Synes ikke det var lenge siden jeg tenkte at det var godt med helg. Nå er den jammen med straks over. Som nevnt tidligere, så var det den  siste "alenehelga" på ei god stund. Jeg kjenner det er HELT greit.
I dag har vi kun tatt ting på sparket. Karina var ute et par timer på formiddagen. Bortsett fra det har vi hatt innekos fra morgen til kveld. Lagde vafler og fikk besøk av Camilla og Martine. Hvis vi overser at Karina surna da hun ikke fikk is, så har det faktisk ikke vært en sur mine i hele dag. Ungene har lekt seg kjempefint sammen. Jeg fikk tatt tak i det evigvarende husarbeidet da Vebjørn sov og Karina var ute. Middag spiste vi hos oldemoren deres i kjellerleiligheten. Nå blir det jobbing med Kyrkjebladet, sofasliting og tv-titting. Perfekt søndag har det vært..i hvertfall så perfekt som den kan bli uten min bedre halvdel. 

Med et lite collage sier vi over og ut :)



post signature

Ingen kommentarer: