onsdag, februar 02, 2011

Bilfolie og planløsning

Vi kom oss igjennom en utfordrende mandag helskinnet. Det gikk faktisk over all forventning, så nå har 3 biler fått ny reklamefolie. Veldig spennende og lærerik dag for Prosit design og kommunikasjon as.


























Har fått hjem pappan også, så nå er alt bare velstand. Hvis vi ser bort ifra at Karina har hatt noen urolige netter og at den ene katten maser på natta. Sistnevnte har vi løst med å investere i ei katteluke. Om de kommer til å bruke den er vel en annen sak, men de skal legges i hardtrening. Skal i bunn og grunn være veldig enkelt, men det er ikke å legge skjul på at den ene katten er smartere enn den andre..dette ble nok veldig uinteressant, så nok om den saken :p

Sliter forresten litt med å finne ut hvordan planløsningen på både det opprinnelige og det nye påbygget skal være. Er ikke en løsning som er åpenbar. Føler også at jeg har tenkt så mye på det, at det omtrent har stoppet opp. Nærmer seg faretruente termindato, så hadde vært greit å i hvertfall ha kommet i gang til den lille melder sin ankomst. Tenk, i morgen har det gått 30 uker..Er det noen som er flinke til å se løsninger, rop ut! 

post signature

3 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Se der ja:) Ser ut som dere begynner å få dreisen på de bilfoliegreiene:) Desverre har jeg ingen som helst peiling på planløsninger, men jeg kan gjerne komme med meninger om hva som er praktisk og fint når jeg først ser en planløsning:D

Godt å ha mannen hjemme sikkert! Kos dere masse:) God helg:)

Unknown sa...

Da er det ikke lenge til lillebror kommer så gøy :)Jeg har nok MYE lenger,men får nyte den tiden!Jeg er heller ikke ekspert i planløsninger men elsker å finne ut av løsninger så kan godt komme med ideer om du er gått tomt!Min erfaring er at det alltid lurt å få ideer fra andre når man har "satt seg litt fast"
Lykke til :)

BENTE sa...

Kristin - ja, det er godt, både for stor og liten:)
God helg til dere også;)

HjerteFruen . nei, nå er det ikke lenge (heldigvis). Tida går sikkert fort til deg også.


Da får jeg vurdere å legge ut skisser av hustegningene:D