mandag, desember 28, 2015

Hvor ble det av denne jula?

Hvor ble det av denne jula? Dagene har flydd avgårde og nå har det rukket og blitt 4. juledag allerede. Ungene er med besteforeldrene på kino og Erling er ute en tur. Da benytter jeg meg av litt alenetid med macen. Alenetid er gull verdt for en person som trives veldig godt i sitt eget selskap. Selv om jeg er veldig glad i jula, merker jeg at jeg ønsker 2016 varmt velkommen. 2015 har vært et langt og litt uforutsigbart år på mange måter. Kan vel ikke føye seg i rekken av de beste årene, men nok om det. Nytt år og nye muligheter er en velkjent klisjé, men føler på en måte at man kan starte litt på scratch når man går inn i nytt år. Jeg skal kickstarte januar - mer om det senere ;)

Nå blir det litt jobb før huset blir fyllt opp igjen. I dag bytter vi ut julematen til fordel for nachos. Kjenner det skal bli godt med en pause fra all julematen.

Ingen kommentarer: