søndag, desember 20, 2015

Juleforbredelser

Jeg har stresset minimalt i forbindelse med denne julen. Skuldene har vært senket helt. God følelse. Karina, Erling og jeg har vært hos min bror og svigerinne siden fredag. Vebjørn er i Laksøybygda hos besteforeldrene sine. Godt å få delt opp ungene litt før julen slår til for fullt. Søskenkjærligheten er der, men også søskenkranglingen. Vi skal feire hjemme hos mine foreldre med pinnekjøtt, nisse og gaver. Ungene teller ned til den store dagen og de har både skrevet lister og krysset av i lekeblad. Samtidig har vi også fokus på de tingene som ikke er materalistiske.

Marianne og jeg tok julegavehandelen i helga. De fleste får nok en gave fra Forever under treet i år. Vi pakket inn gaver og mennene ble forvist til kjøkkenet. Fin rollefordeling! Etter en lang dag med shopping og gaveinnpakking testet vi Forever Marine Mask. Vi avsluttet med Aloe Nourishing Serum og Aloe Balancing Crème. Merker at huden fort blir tørrere her i Norge, så den behandingen var etterlengtet. Huden føltes både friskere og smidigere etterpå.



Nå skal jeg nyte resten av kvelden med Alene Hjemme 2, en stor kopp te og min gode venn macen.

post signature



Ingen kommentarer: