onsdag, desember 30, 2015

Jeg skal kickstarte 2016

Jeg skal KICKSTARTE 2016. Bli med?
Som alle andre år har juleferien bydd på både god mat, drikke og diverse julegodt. Ergo: en kickstart på nyåret kommer tl å bli gull verdt. 2016 skal bli (i fare for å gjenta meg selv) et bra år når det gjelder energi, trening og kosthold. Jeg har ingen spesielle nyttårsforsetter, da disse stort sett er umulig å holde uansett. Det jeg skal prøve på er å finne en god balanse på både kosthold og trening. Jeg er alt for glad i mat til å bli fanatisk. Derfor kan jeg ikke legge lista så alt for høyt ;)




Jeg testet C9 (Change 9) i sommer og var veldig fornøyd da. Jeg satt igjen med mer energi, følte meg freshere, søtsguet var borte og jeg mistet noen cm her og der. Vektnedgang var aldri noe mål for meg, men må innrømme at det var en fin bonus. Det absolutt viktigste for meg var å bli kvitt søtsuget. Er veeeldig glad i sjokolade og alt som er søtt. Velkjent problem for de fleste? Det var blant annet C9 som gjorde at jeg tok steget til å bli forhandler. 



..så er dere klare for å KICKSTARTE året med meg? Legg grunnlaget for 2016 allerede nå i januar.

Send meg en melding eller mail for mer info: benteg.foreverliving@gmail.com.

post signature

Ingen kommentarer: