fredag, desember 18, 2015

Tidenes lengste bloggpause

Tidenes lengste bloggpause. Mye har skjedd siden sist. Med et mål om en mindre stressende hverdag og flere soldager enn i Norge pakket vi koffertene og flyttet til Spania høsten 2014. Nærmere bestemt til Alfaz del pi. Vi hadde snakket om det i flere år, så nysgjerrigheten tok overhånd. Jeg sendte inn en søkand på skoleplass for Karina, fikk ja til svar og da var det gjort. Klumpen i magen var ganske stor da for å si det sånn.

Fra høsten 2014 har vi reist litt mellom Spania og Norge. Karina går på den norske skolen og Vebjørn i barnehagen. Begge trives godt og de har fått seg noen gode venner. Min hverdag består stort sett av jobbing, trening og ungene. Jeg var så heldig at jeg fikk meg en liten stilling i et norsk magasin her og i tillegg tar jeg forsatt småjobber via firmaet mitt. I sommer takket jeg ja til å bli independent buiseness owner for Forever Living. Veldig spennende!

Under kommer et bildedryss av noe av det vi har opplevd i Spania frem til nå. I skrivende stund er vi i Norge på juleferie. Rett fra 20g+ til 1-. Veldig forfriskende!



post signature

Ingen kommentarer: