mandag, august 27, 2012

Fin familiehelg

Nok ei helg er over. Ei fin helg sådan. Startet helga med pizza, øl og poker, og ikke minst besøk av Gjertrud. Hun var "hjemme" på en sen ferie. Poker har blitt et fast innslag nesten hver helg. Det er både morsomt og sosialt, selv om jeg omtrent ikke eier flaks. Null flaks og dårlig taper er en dårlig kombinasjon..som mange har fått erfare. Det må jo sies at jeg har blitt en bedre taper..(heldigvis).


 Latteren satt løst. Erling påstår at lydnivået når vi treffes kan sammenlignes med lydnivået til barna. Det taler kanskje for seg selv..?

På lørdag hadde vi koselig besøk av Camilla og Martine, og på kvelden var det en snill bestefar som kom og passet de to små imenst vi tok turen til Trondheim for middag og kino. Vi så den omdiskuterte Kon Tiki sammen med Siri og Rune. Grei underholdning. Så morsom som en sånn film kan bli tror jeg. Godt og få kommet seg bort litt uten at det er snakk om fest eller jobb. Var så heldig at jeg fikk ligge noen timer ekstra på søndag. DET gjør godt for kropp og sjel. I hvertfall nå i disse forkjølelsestider. Søndag var en ren familiesøndag. 

Kjekt når besøket tar med mat og i tillegg lager den. Blomkålsuppe. :)


To jenter som koser seg med hver sin eske med gomp. Små gleder.


Mandagen er også snart ferdig. Dagene flyr av sted. Nå har Erling også blitt syk. Typisk det da når jeg endelig er på bedringens vei. Håper inderlig at Karina og Vebjørn holder seg friske! Sier natta med dette bildet jeg tok av Karina og meg før hun la seg i kveld. Ødelagt kamera = bilde uten fokus :(



post signature

Ingen kommentarer: