torsdag, august 30, 2012

Bildevegg og torsdagskos

Nå har jeg endelig funnet sofaen etter en lang dag med jobb, trening, barn, husarbeid og baking. Ja, baking..Husmorgenet slo til og vips stod det ei gulerotkake på bordet. Fikk plutselig lyst på det etter fotballtreninga. Trening, så kake - IKKE den beste kombinasjonen. Heldigvis er det veeeldig sjelden. Tror jeg har bakt mer de siste to ukene enn det jeg har gjort på flere år.. i hvertfall nesten. Erling har vært på fotballkamp, så har hatt noen timer for meg selv i kveld. Må innrømme at det er litt godt en gang i blant :) 


Oppskrift fant jeg på klikk.no.

Fikk også tatt noen bilder av den omtalte bildeveggen i trappa. Ble riktignok ikke i dagslys, men det får holde. Fikk også med den nye lampa vi har montert der. Den fant vi på Ikea. Veldig fornøyd med den!




Vi har forresten fått inn vedovn. Skal bare male pipa og montere røret, så er den klar til bruk. Blir nok kjekk og ha i vinter. Er jo mer koselig med vedfyring enn med varmepumpe :) I morgen er det jammen meg helg igjen. Trenger vel ikke nevne at tiden flyr..


post signature

Ingen kommentarer: