torsdag, januar 28, 2010

Blog Award og syk frøken

Har faktisk vunnet en Blog Award. Den kom fra min gode venn Hege, og den går ut på at jeg skal dele 7 fakta med dere. Skal også gi "prisen" videre til 7 andre som jeg mener fortjener den.

Here we go:

1. Er over middels interessert i interiør.

2. Skal straks begynne på min nye hobby: male bilder. (Noe som blir spennende, ettersom jeg aldri har prøvd før.)

3. Spiller fotball, og har gjort det siden barneskolen.

4. Er perfeksjonist(!)

5. Elsker katter. Har to, Rambo og Nismo.

6. Liker fotografering, og har en stor plan om å bli flinkere til det.

7. Er egentlig "shoppoman", men har blitt mye flinkere etter at Karina ble født.


Da er det vel sånn at jeg må gi den videre. Da gir jeg den til: Siri, Silje, Monica, Silje Helen, Jorunn, Jorid og Julie. Om noen av dere har fått den før, (noe jeg vet at noen har gjort), ja..nå har dere to;)

Karina er fortsatt litt småforkjøla, og det resulterer fortatt i at hun blir litt ekstra grinete. I tillegg har hun slått armen sin. Stakkars lita! Vet ikke helt hvordan det skjedde, men mulig hun datt på den når hun lekte i lekekassen sin. I går fikk hun nesten ikke til å bruke høyre hånd, men har heldigvis blitt mye bedre i dag. I hvertfall ikke noe morsomt når hun har det vondt! I kveld sovna hun som en stein, og det har ikke vært en lyd fra henne. En god natt søvn hjelper vel på. Vi får bare slappe av og kose oss i helga:)

post signature

3 kommentarer:

Anonym sa...

Og så fikk du ein pris i retur igjen;) Hehe.
Stakkar frøkna som e syk da, god bedring te hu:)

BENTE sa...

Hehe..
Tusen takk fårr d:)

Unknown sa...

Funny funny :)