mandag, januar 18, 2010

Ny uke..

..og nye muligheter. Ny Mac er bestilt og kommer mest sannsynlig før helga. Tror det ikke før jeg får se det ettersom det bruker å ta mye lengre tid enn det som blir sagt. Har en stor plan om å dra hjem til Storås før helga, men da er jeg nesten avhengig av å være på nett. Er jo omtrent den eneste muligheten jeg har for å kommunisere med Erling på. Uansett, ventetiden er helt sikkert glemt når jeg får den. Erling har vært borte en uke i dag. SUPERFORT har det gått. Tida flyr avgårde. Fortsetter det sånn, så er det ikke lenge før jeg sitter på gamlehjem:/

I kveld var jeg på fotballmøte, og det ser ut for at det kan bli damelag i Meldal. Var 16 stykker som møtte opp, og enda flere som er interessert. Er bare avhengig av at de som sier at de skal være med faktisk møter opp på trening. Finns jo ikke noe som er mer morsomt enn å spille fotball?? Ettersom både mamma og jeg var på møte i kveld, var det pappa som tok kveldsstellet med Karina. Hun hadde vært flink og spist en hel brødskive, men hun var ikke så ivrig med å legge seg. Sovna vel etter en stor halvtime og det har ikke vært en lyd siden. Kanskje det er håp om nok ei rolig natt. Kjenner det er på tide og ta natt for min del også. Er avhengig av nok søvn for å fungere, men veien fra sofaen til senga er laaang..
Skal jobbe i morgen og i helga. Ellers, så har vi ikke noen store planer for uka. Tar det som det faller seg:)

post signature

Ingen kommentarer: