mandag, januar 25, 2010

Endelig på nett

Fikk endelig hentet den nye macen i dag, så nå er jeg på nett igjen. Endelig! Er godt fornøyd med den hittil, men har ikke fått utforsket så mye enda. Blir så utålmodig og vil greie alt med en gang, og det går IKKE. Får ta tiden til hjelp! En ting har jeg i hvertfall oppdaget: den har kjempebra batteri. Slo den på ca. 14, og har enda ikke hatt bruk for ladder. 9 timer har det gått!! Karina har blitt litt småforkjøla, noe som resulterer i noen raseriutbrudd. Altså, Karina får raseriutbrudd, ikke meg. Eller, jeg får vel egentlig det jeg også. Men da er det bare å telle til 10, og vente på at hun roer seg. Går jo ikke an å bli sint på henne, da blir det bare enda værre. Trilla en tur til butikken utpå dagen og tok frem akebrettet, da var hun i storform. Tulla, smila og var kjempeblid. Spiste en del til kveldsmat også, så da er det vel håp om ei natt med bare soving!

Lurer forresten på å begynne på skole til høsten, men aner ikke hva..forslag??

post signature

Ingen kommentarer: