fredag, januar 15, 2010

Død pc:(

Har ventet på det leeeeenge, så kom ikke akkurat som noen overraskelse at min kjære pc tok kvelden i går. Er fortsatt noen livstegn, men tror det er de siste krampetrekningene. Noe som betyr at jeg på på pc-handel etter helga. Er ikke sikker på om jeg skal kjøpe mac eller vanlig pc..(?) Har litt lyst på mac også, men vi får se. Ellers, så har jeg arbeidshelg, så ser veldig frem til klokka 18:00 i morgen. Da tar jeg helg:) Skal gjøre absolutt ingenting. Kose med Karina før hun legger seg, spise godteri og se på tv. På søndag tar vi kanskje turen til Hege for å prøve ut hennes mac. Kanskje jeg blir klokere når det gjelder valget pc eller mac da. Det har forresten gått neeesten en uke siden Erling dro. KJEMPEFORT har det gått:)
Karina er fortsatt litt urolig på natta. Som oftest mellom 11-1. Kan ikke skjønne at det skal være noe som plager henne. Er veldig streng på at hun ikke skal få opp av senga, men er inne og sjekker med jevne mellomrom, og til slutt sovner hun og sover resten av natta. Snodig. Hun har ikke hatt så mye matlyst i det siste. Spesielt ikke på kveldstid. Kanskje det har noe med det og gjøre. Kan jo også være en fase..



Sjarmtrollet!

post signature

Ingen kommentarer: