lørdag, januar 30, 2010

Utkvilt

Har ikke gjort stort i dag. Camilla, Karina og jeg var på Fannremen hos Siri i går kveld. Spiste nachos og slappa av. For å la Karina slippe og måtte våkne for å så kjøre til Storås, fikk hun ligge over. Sa ikke nei takk til det! Jeg våkna klokka ni i dag, men "tvang" meg selv til å sove litt lengre. Nå er jeg i hvertfall utkvilt. Som det b-mennesket jeg er, er det hardt og stå opp i 7-9tida hver dag. Hovedproblemet er vel at jeg ikke får til å legge meg på kvelden. Klokka blir fort 12-1:/
Karina kom ikke hjem før 5 i ettermiddag, så jeg har hatt mye tid for meg selv. Vaska litt på kjøkkenet og støvsugd. Så noe fornuftig har jeg da gjort. Fikk testet ut malinga jeg kjøpte i går også. Kan ikke si det ble vellykket. Tror ikke Picasso har noe å frykte med det første, men man må vel bare prøve seg fram..Helga har gått fort, bare en dag igjen. Nå tror jeg det blir natta på mor også. Kan vel ikke sove til klokka 12 i morgen :p

Karina har fått på seg pysjen, men var ikke helt i sovehumør. Var visst veldig morsomt å kjøre rundt på meg. Flira og kosa seg.

Ei med større mage enn den andre;)

Fått på kosedressen

post signature

Ingen kommentarer: