torsdag, januar 07, 2010

Bytur og MARIO

Etter dagens bytur ble det nye Mariospillet til Nintendo Wii med meg hjem. Har såvidt fått testet det, og det er akkurat som det gamle mariospillet jeg spilte fårr ca. 100 år siden. MORSOMT!!!
Hvis vi ser bort ifra spillet, har jeg vært fornuftig i dag. Kjøpte nye støvletter som ikke var så kjempedyre, album til alle bildene jeg betilte før jul og litt klær og sminke.
En liten demo fra You Tube:

Ettersom gradestokken har vist nesten 30- de siste dagene fikk Karina være hjemme hos mormoren sin i dag, og hun kommer ikke hjem før i morgen. Blir spennende og se hvordan hun sover der ettersom vi har hatt noen urolige netter:/ I morgen skal jeg i hvertfall sove leeeenge!
Håper på litt bedre vær fremover, så vi kan ta med Karina ut i snøen. Hun har testa akebrettet sitt et par ganger, men ser nesten ut som hun er i sjokk. Trekker ikke på smilebåndene i det hele tatt. Sitter bare å stirrer ut i lufta. Men nå når hun har begynt å gå blir det vel litt enklere for henne å leke seg ute. Hun må bare lære seg og gå ordentlig med sko først.
I helga får vi middagsbesøk av Vigdis og Tor Ola. God mat og drikke slår vel ikke feil. Er best og holde seg inne i kulda. Tror ikke det er så mye som skjer i helga heller. Erling drar jo på tirsdag også. De 5 ukene han har vært hjemme har gått like fort som de alltid bruker.. Nå skal vi spille litt mario før vi skal legge oss å nyte en god natt søvn. Å være frisk og opplagt er en god måte å starte helga på!
GOD HELG:)

post signature

Ingen kommentarer: