tirsdag, januar 12, 2010

Da var vi hjemme alene..

KJEDELIG! Kan ikke si at jeg gleder meg til å være hjemme selv i nesten 6 uker. Kan vel ikke si at jeg er hjemme selv heller, Karina er jo her, og kattene da. Heldigvis. Kommer nok til å være en del i Laksøybygda også på grunn av barnepass. Skal prøve å jobbe og trene så mye jeg får til. Det er bare det å komme i gang som er vanskelig. Men det blir, det blir..
På vei hjem fra Værnes dro Karina og jeg på en bitteliten shoppingrunde. Karina fikk seg nye votter, genser og hettegenser. Halv pris av rød pris. Så hadde rett og slett ikke råd til å la være;)
I kveld har jeg vært ganske så fornuftig. Gjort husarbeid og begynt på fotokurset jeg fikk av Erling til jul. Ganske interessant. Slo av tv'n et par timer og ble ferdig med første del. Har en plan om å bli flink til å ta bilder. Fotokurs+mye prøving og feiling er vel en god begynnelse. Øvelse gjør mester..er det vel noe som heter..


Karina er storfornøyd med å få låne to poteter. Rart hvor lite som skal til for å underholde ♥

post signature

Ingen kommentarer: