fredag, september 21, 2012

DIY og helg

I dag startet vi dagen med en fotograftime hos Fotograf Stine Åsløkk. Det var søskenbilder av Karina og Vebjørn som var planen. Tror det ble en del fine bilder til tross for at Vebjørn vekslet med å være helt i 100 og å være sur og lei. Karina var kjempeflink i hvertfall. Gleder oss til å se resultatet! Stine tar veldig brae bilder, så tviler ikke på at det ble noen blinkskudd.
Resten av dagen har gått med til litt rydding, vasking, jobb, enda mer rydding og middagsbesøk av min bror og Camilla og Martine. Vi koste oss med taco.

Kjøpte noen utstillingsrammer som fotografen solgte veeldig rimelig, både store og små. I kveld har jeg laget et bilde med utgangspkt. i den ene rammen som kostet kun 40 kr. Det eneste jeg gjorde var å male et peacetegn på selve bakplaten. Enkelt og greit. 5 minutter tok det. Skal såklart ha noe annet i rammene etterhvert, men dårlig tålmodighet = kreative (og enkle) løsninger. Men de funker de også :)
Tidligere denne uken malte jeg tv-benken hvit. Jepp, du leste riktig..enda mer maling. Var lei av de ruvende møblene. Det førte også til at jeg flyttet det store oppbevaringsmøblet som stod ved siden av den. Nå er stuen mer luftig. Ettersom jeg glemmer å ta bilder i dagslys, så får bilder av den vente.  
























Plasserte bildet ved siden av den tv-benken som har fått seg en liten makeover. Har også en videre plan med den. Så fortsettelse følger..

I morgen vender jeg snuten mot Ålen. Det er duket for en fotballkamp vi SKAL vinne. Ikke et alternativ å kjøre i 2 timer for og så tape. Ønsk oss lykke til! Egentlig skulle Siri og jeg vært i Bergen på Bolig- og interiørmesse denne helga, men måtte prioritere.. :/
Nå skal jeg ta kveld ettersom ungene ikke bryr seg om at det er helg ;)

Ha ei fin helg.

post signature

Ingen kommentarer: