mandag, september 17, 2012

Gressenke

Etter nesten 15 uker hjemme er Erling nå på tur til jobb og jeg har blitt gressenke. Må nok innrømme at jeg sitter med klumpen i halsen og jeg skulle gjerne hatt han her hjemme. De fleste lurer på hva jeg synes om at han er borte så lenge om gangen og at jeg helt sikkert blir vant til det.Joda, vant blir vi jo, men synes det er like ille hver gang. Trøster meg med at det er mye som skal skje de neste ukene, så tida kommer til å fly av gårde. Jobb, fotballkamper og ikke minst; hus& barn. Har noen oppussingsobjekter og maling (såklart) i tiden fremover. Nok å henge fingrene i med andre ord :)

Helga som var ble egentlig brukt kun til familieliv. Vi tok med Karina på kino på lørdag. Popcorn og godteri var nesten viktigere enn selve filmen. Ble litt vanskelig å sitte stille for de små, men alt i alt så gikk det veldig bra. Kjekt at Karina begynner å bli så stor at vi kan ta henne med på ulike aktiviteter. I tillegg gjør det nok godt for henne å finne på ting sammen med oss uten at lillebror er med.
Erling og jeg avsluttet helga med tur til Lerkendal hvor vi så Rosenbort knuse Vålerenga. Vi sov over på Værnes ettersom flyet til Erling gikk kl. 06 i dag tidlig og jeg skulle på kurs i Trondheim. Blir nok en kursdag i morgen. Derav sofasliting og tv-titting resten av kvelden før jeg finner senga. Selv om denne dagen har vært trist, har den gått superfort. Det lover godt!

 Fra lørdagens kinotur. Istid i 3D.

 



post signature

Ingen kommentarer: