tirsdag, september 25, 2012

Høst = sykdom

Rennende neser og hoste er noe som kjennetegner høsten. Hos oss er det intet unntak. Nå er det visst Vebjørn sin tur. Han har vært litt forkjøla lenge, men i dag måtte jeg hente han i barnehagen. Var en trøtt, klar og varm liten gutt som var klar for en lang dupp i senga si. Humøret har vært greit selv om formen ikke var helt på topp. Litt grinete har han vært såklart..Nå sover han godt i senga si. Krysser fingrene for at han er i form til å på barnehagen i morgen. Hvis det er noe som er positivt me at de små er syke, er at det går som regel fort over. Det går jo både den ene og den andre sykdommen på barnehagen. Karina er heldigvis frisk og rask. I full fart hele tiden. 

En liten sjukling som fikk kose seg med rosiner imens mamma laget middag..han hadde visst andre planer med de. Lille luringen!

Nå er det vel mer eller mindre bestemt at Erling kommer hjem i starten av førstkommende uke. Må innrømme at jeg ikke tør å juble før jeg får det bekreftet. Ok, jeg jubler litt. For DÈT er luksus det! Hjem etter bare to uker på jobb. Det må være den perfekte turnus. Alt er bedre enn 5 i hvertfall..Karina gleder seg minst like mye som meg..hvis det går an 


post signature

Ingen kommentarer: