torsdag, mars 04, 2010

Hjemme alene, men

bare for ei natt. Erling har dratt til Bergen for å hente en bil. Alene hjemme = ikke morsomt. Karina og kattene holder meg heldigvis med selskap. Får håpe jeg ikke får selskap så alt for tidlig i morgen, og at natta til Karina blir bedre enn den som har vært. Mamma kunne fortelle oss at Karina hadde ei urolig natt. Var visst våken fra 1-4. Kanskje hun brygger på noe. Kanskje det er de siste tennene som melder sin ankomst? Hun la seg klokka 7 i kveld, og har sovet godt siden. Krysser alt som er for at denne natta blir god. Jeg har også vært klar og sliten i dag, og det helt uten grunn. Kanskje jeg bør begynne å ta vitaminer, eller spise mer frukt og grønt. Helst det siste (!!)

Nå skal jeg kose meg med en kopp te+den nyeste utgaven av Boligpluss. Mitt favorittblad! Fine bilder, god tekst og inspirasjon i bøtter og spann. Vurderer sterkt et abonement. Blir nok senga ganske snart, kjenner at jeg har bruk for ei god natts søvn! Været er kjempefint for tida, så Karina og jeg skal prøve oss på en utedag i morgen. Da er det best å være frisk og opplagt!

Bilder lånt fra bladkongen.no og google.


post signature

4 kommentarer:

Lillebea sa...

Synes det er godt å være hjemme alene innimellom jeg. Ingen som forstyrrer, bare stille og rolig. Deilig :P

BENTE sa...

Joda, det er jo egentlig det:)

Hege sa...

Verska som du kosa d i går :) Men du, no kanj du sjå på innlegge mitt igjæn ;) Beklager at e glømt dåkk, dåkk he selvfølgele en del i fotballhjertet mitt dåkk å :D

BENTE sa...

Dær vart d ja, Hege:):)